Garantie & Klachten

Garantie

We geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Soms gebeurt het echter dat een bestelling tijdens het transport wordt verbroken of dat er iets anders gebeurt dat u kunt claimen onder de garantie. Vanuit juridisch oogpunt bent u verplicht dit aan ons te melden binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek. Als het defect binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos een reparatie of vervanging regelen.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal volgens plan verloopt. We raden u aan om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@barkoff.nl. Als dit niet tot een oplossing leidt, is het mogelijk om uw geschil voor bemiddeling in te dienen via de QShops Hallmark https://www.qshops.org/pages/klacht_ meld. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders wordt verwerkt, kunt u uw klacht indienen via het platform van de Europese Unie.

Sluit Menu
×
×

Winkelmand